אספקה מיידית! הובלות לכל הארץ
משרד הביטחון מס' ספק 11007593

אספקה מיידית! הובלות לכל הארץ
משרד הביטחון מס' ספק 11007593

אספקה מיידית! הובלות לכל הארץ
משרד הביטחון מס' ספק 11007593

תקנון - ״אלוף מזרונים״

תקנון – “אלוף המזרונים“‬
תאריך עדכון: 10.07.24

  1. כללי
    1. התנאים המפורטים להלן מהווים חלק בלתי נפרד מחוזה המכר שנערך בין הלקוח ובין ר.ר. רהיט לכל בעמ ח.פ. 514549229 (“החברה“). ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
    2. בעת רכישה דרך חנות החברה הממוקמת ברחוב חרושת 7 רמתהשרון (“החנות“), או אתר החברה בכתובת https://mizranim-deal.co.il/ (“האתר“) מקבל על עצמו המשתמש את הוראות תקנון זה (“התקנון“) ולפיכך, לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהיא נגד החנות בקשר עם הוראות התקנון.
    3. הוראות התקנון באות להוסיף ולא לגרוע מהוראות תנאי השימוש באתר המפורטות בכתובת [https://mizranim-deal.co.il/], וכן כפוף להוראות מדיניות הפרטיות בכתובת [https://mizranim-deal.co.il/].
    4. בכל מקום בו נכתב חנות“, הכוונה גם לאתר“, ולהיפך, אלא אם צוין בפירוש אחרת.
    5. תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מיועד לגברים ונשים כאחד.
 
  1. מידות
מטבע הדברים, בתהליך הייצור עשויות להיות סטיות במידות המוצר בפועל וסטיה של עד 5% במידות המוצר לא תחשב כי איהתאמה. הסטייה תיכן במוצרי בהזמנה מקטלוג והן בהזמנה של מוצר על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשת הצרכן (“הזמנה מיוחדת“).
 
  1. מחירים
    1. המחירים המוצגים בחנות ובאתר (לרבות תעריפי ההובלה), מתעדכנים מעת לעת, בכפוף לשיקול דעתה של החברה.
    2. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים וכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר הקובע של מוצר יהא המחיר שצוין במועד ביצוע ההזמנה.
    3. החברה מפרסמת בחנות ו/או באתר, מעת לעת, מבצעים ו/או הטבות ללקוחותיה. החברה רשאית לעדכן מבצעים ו/או הטבות כאמור או להפסיקם, בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
    4. המחירים כוללים מס ערך מוסף, אלא אם צוין אחרת ובמפורש. למען הסר ספק, אלא אם צוין אחרת ובמפורש, המחירים הנקובים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
    5. החברה, החנות ו/או האתר אינם מתחייבים שהמחירים של המוצרים המפורסמים בהם הם המחירים הזולים ביותר.
 
  1. תשלום
    1. בגין תשלום בכרטיס אשראי לא ייגבו עמלות מטעם העוסק, למעט העמלות שנקבעו בהתאם לתנאי הכרטיס שנקבעו אל מול חברת האשראי.
    2. תשלום בהמחאות יתאפשר בחנות בלבד ובתנאים הבאים:
      1. בגין תשלום באמצעות המחאה לפירעון מיידי (“שיק מזומן“), לא ייגבו עמלות מטעם העוסק.
      2. בגין תשלום באמצעות המחאה לפירעון מיידי (“שיק דחוי“) – תגבה עמלה של 5% מערך ההזמנה.
מובהר כי תשלום באמצעות המחאות מותנה בהצגת תעודת הזהות של מבצע ההזמנה ובבדיקה מול חברת ERN. לא תתקבל המחאה ממי שאינו בעל ההמחאה.
 
  1. ביצוע הזמנות והובלה
    1. במידה והסתבר לאחר ביצוע ההזמנה כי מוצר שהוזמן לא נמצא במלאי, החברה תעדכן את הלקוח בטלפון ותציע לו מוצר חלופי או זיכוי, בהתאם לבחירתו של הלקוח. עלות ההובלה ו/או הרכבת המוצרים, תשולם במועד ביצוע ההזמנה.
    2. אספקת המוצרים ו/או הרכבתם תתבצע עד 45ימים ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
יום עסקים” – ימים ראשון עד חמישי. לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחול המועד.
    1. אספקת מוצרים שהתשלום בגינם נעשה באמצעות שיקים תיעשה אך ורק לאחר בדיקה כי השיקים תקינים באמצעות חברת ERN. לעניין זה יובהר כי אספקת מוצרים שהתשלום בגינן נעשו באמצעות שיק מזומן תיעשה לאחר פירעון השיק.
    2. בגין אספקה ליישובים הממוקמים בחבל איילות, תיגבה תוספת תשלום וזאת בנוסף לעלות ההובלה הרגילה של ההזמנה.
    3. אספקת מוצרים באזורים המוגבלים להובלה מכל סיבה שהיא (לרבות מסיבות ביטחוניות), תיעשה למקום סמוך עליו יתואם מראש עם הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. במידת הצורך, יחויב הלקוח בתשלום נוסף על ההובלה בנסיבות מיוחדות כאמור.
    4. במקרה של עיכובים בביצוע ההזמנה אצל החברה ו/או אצל ספקי החברה (“הספקים“) בשל סיבות שאינן בשליטת החברה, לרבות מחסור בחומרי גלם, עיכוב בזמני אספקה הנובעים מעומס בנמלים, שביתה, השבתה, מלחמה, מחסור בלתי צפוי בכוח אדם, אירועי כוח עליון למיניהם וכיוב; יוארך זמן ההספקה בהתאם, תוך עדכון הלקוח.
    5. יודגש, החברה אינה מבצעת הובלה של מוצרי חיסול, תצוגה או עודפים או מוצרים במבצע אחר כלשהו.
    6. מחירי ההובלה ו/או הרכבת המוצרים, תקפים עד קומה שנייה. על כל קומה נוספת (החל מקומה שלישית) (“קומה גבוהה“) יגבה סכום של 50 ₪ נוספים: (i)לכל קומה ו-(ii) לכל פריט, קרי – הובלה של ספה והדום לקומה רביעית תהיה בתוספת 200 שח. התוספת לא תיגבה במקרים בהם קיימת מעלית בכתובת המשלוח וניתן היה לשנע את המוצר/ים באמצעותה לקומה הגבוהה. כל הובלה אחרת לקומה גבוהה שתיעשה שלא באמצעות מעלית (למשל, מנוף או חבלים חיצוניים), תשולם עלידי הלקוח ותהא באחריותו הבלעדית. באחריות הלקוח לבדוק מראש כי ניתן להוביל את המוצר באמצעות המדרגות ו/או המעלית. ככל שלא תבוצע אספקה של המוצר במועד מסוים, בשל צורך במנוף, הלקוח יחויב פעם נוספת בגין ההובלה.
    7. ללקוחות החנות ו/או האתר עומדת האפשרות לבצע באופן עצמאי הובלה ו/או הרכבה של מרבית המוצרים הנמכרים בחנות (בכפוף למגבלות האחריות המפורטות בסעיף ‎9.5 שלהלן).
    8. פינוי רהיטים מבית הלקוח יהיה כרוך בתשלום ויעשה בכפוף לתיאום מראש עם המוביל, בכפוף להוראות כל דין.
    9. החברה תהיה רשאית לעכב משלוחים במקרה בו הלקוח אינו עומד בתשלומיו עפי תנאי ההזמנה או כל חוזה אחר בין הצדדיםאו במקרה בו מתעורר חשש סביר בדבר יכולת הפירעון של הלקוח עד אשר ישולם הסכום במלואו, או עד למתן בטחונות להנחת דעתה של החברה.
 
  1. שירות לקוחות
שירות הלקוחות של החברה זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00 בטלפון ובאמצעות הודעת WhatsApp, בטלפון מספר: 052-5921109.
 
  1. ביטול עסקה ומדיניות השבת מוצרים
    1. ביטול עסקה שנערכה בחנות
      1. הצרכן יכול לבטל עסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר שרכש בחנות שמחירו עולה על 50 שח, בכפוף לכך שאין מדובר: (א) במוצר שיוצר בהזמנה מיוחדת (ב) מוצר שהורכב בבית הלקוח; או (ג) מוצר שחובר לחשמל. במקרים כאמור, אין הלקוח זכאי לבטל את העסקה.
      2. זכות הביטול מותנית בכך שהלקוח יחזיר את הטובין לחנות, על חשבונו.
      3. על החזרת מוצר לצורך ביטול עסקה, יחולו התנאים הבאים:
  1. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלבד;
  2. על הלקוח להציג הוכחה קנייה של המוצר;
  3. לא נעשה שימוש במוצר והוא לא נפגם. יובהר כי לחברה שיקול הדעת הבלעדי בנוגע למצבו של המוצר המוחזר.
      1. החזר כספי יבוצע עלידי החברה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן א ו במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-7 ימי עסקים. ההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלום, כקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשעא-2010. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 שח – הנמוך מבניהם, שיקוזזו מההחזר הכספי.
      2. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכויותיו של הלקוח במקרה של מוצר פגום או במקרה של איהתאמה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמא-1981.
    1. ביטול עסקת מכר מרחוק – באתר או בטלפון
      1. הצרכן רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות האתר ו/או בטלפון (“עסקת מכר מרחוק“) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן. סעיף ‎7.2 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים להוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף ‏‎7.2 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.
      2. אופן ביטול עסקה:
ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):
  1. בדואר רשום לכתובת חרושת 7 רמתהשרון, מיקוד: 4702511;
  2. בדואל לכתובתshay.mizranim@gmail.com ;
  3. פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות לחיצה על כפתור שליחת הודעה בוואטסאפ“;
  4. פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר במוקד הטלפוני כמפורט בסעיף ‎6 שלעיל.
      1. מועדים ותנאי ביטול עסקת מכר מרחוק – כללי:
כל צרכן רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, עד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת מסמך סיכום העסקה, המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מבניהם).
      1. מובהר כי הוראות סעיף ‎7.2 זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
      2. מועדים ותנאים לביטול עסקה – עבור צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש
בסעיף ‎7.2.5 זה:
אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנח-1998;
אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה.
  1. צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת הטובין נשוא העסקה או מיום קבלת מסמך סיכום העסקה המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר לצרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  2. ביקש צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקה, רשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. בהתאם לדרישה כאמור, הצרכן יציג לפני נציגי החברה את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(ד) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, או יספק להם עותק שלו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית או פקסימיליה.
  3. הוראות סעיף ‎7.2.5 זה לא יחולו על עסקאות הזמנה מיוחדת.
      1. תוצאות ביטול עסקה
  1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל צרכן עסקת מכר מרחוק לפי סעיפים ‏‎7.2.3 או ‏‎7.2.5 לעיל עקב פגם בטובין שרכש, או עקב אי התאמה בין הטובין שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, או עקב אי אספקת הטובין במועד שנקבע, יחולו ההוראות להלן:
  1. החברה תחזיר לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכן, תבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ותמסור לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם.
  2. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכש, הוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל הצרכן בעקבות ביצוע העסקה, לרבות מתנות למיניהן.
  1. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל צרכן עסקה לפי סעיפים ‏‎7.2.3 או ‏‎7.2.5 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף ‎7.2.6.א לעיל (פגם, אי התאמה או אי מסירה במועד), יחולו ההוראות להלן:
  1. החברה תחזיר לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם עלידי הצרכן; כשחיובו של הצרכן בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור. לא ייגבו סכומי כסף כלשהם נוספים מהצרכן, זולת דמי ביטול (ככל שהחברה תחליט לגבות) בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטובין שרכש, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.
בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת החברה הוצאו עלידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.
  1. במידה והצרכן קיבל את הטובין שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
  1. במידה והתקין נציג מטעם החברה טובין בבית הצרכן לצורך מתן שירות לפי העסקה, החברה תהיה רשאית לגבות מהצרכן תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שח.
  2. החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. אין בהוראות סעיפים ‎7.2.6.א או ‎7.2.6.ב לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהצרכן במקרה שערכם של הטובין שהחזיר לחברה פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
    1. ביטול עסקה על ידי החברה
החברה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או מקצתה, כאשר הסיבות אינן בשליטתה, כגון כוח עליון, מצבי חירום, מלחמות, מבצעים צבאים או מצבי מתיחות ביטחונית, פגיעה בנתיבי הובלה, מגפות, מזג אוויר, שביתה אצל הספקים, מחסור חריף ובלתי צפוי בכוח אדם ו/או חומרי גלם, ובמקרים בהם התמורה עבור העסקה לא שולמה במלואה או מקום בו הצרכן ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין. הודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
    1. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה לפי סעיפים ‎7.1 ו-‎7.2 בטרם המוצר סופק, יחויב הצרכן בתשלום דמי ביטול.
  1. מבצעים
החברה מפרסמת בחנות ו/או באתר, מעת לעת, מבצעים ו/או הטבות ללקוחותיה. החברה רשאית לעדכן מבצעים ו/או הטבות כאמור או להפסיקם, בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
 
  1. אחריות
    1. אחריות על המוצרים שנמכרים בחנות ו/או באתר תחול בהתאם לתעודת האחריות
      המסופקת עם קבלת המוצר בלבד. מובהר כי האחריות למוצרים מוטלת על הגורם החתום על תעודת אחריות ביחס למוצר הרלבנטי, בלבד.
    2. החברה אינה מעניקה אחריות על מוצרי חיסול, תצוגה ועודפים.
    3. אחריות החברה מוגבלת לאספקת המוצרים כפי שהוזמנו ו/או מוצרים חלופיים, בכפוף לתיאום עם הלקוח ובכפוף להוראות תקנון זה.
    4. על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולדווח לחברה על כל פגם ו/או אי התאמה של המוצר שסופק בתוך פרק זמן שלא יעלה על 14 יום ממועד האספקה.
    5. החברה לא תהיה אחראית על מוצרים שהלקוח הוביל ו/או הרכיב בעצמו לאחר הוצאתם משטח החנות.
    6. החברה לא תהיה אחראית להתאמת מוצר לייעודו ו/או להתאמתם וטיבם של מפרטים שקיבלה מהיצרן – אלא אם נקבע במפורש אחרת.
    7. מובהר, כי ביחס למוצרים שאינם בעלי תעודת אחריות מצד גכאמור בסעיף ‎9.1 שלעיל, החברה תעניק אחריות, כדלקמן:
  1. סלונים – אחריות של 12 חודשים. איש שירות יישלח בתשלום.
  2. מזרנים שעולתם נמוכה מ-1,000 שח– 12 חודשי אחריות ולמעט מזרני מונלייט, שעליהם לא תינתן אחריות.
  3. מזנונים, כסאות, שולחנות, כורסאות, שידות, מוצרי זכוכית ומוצרי אקססוריז – ללא אחריות.
מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מובהר כי האחריות לא תחול על בדים תפרים ושקעים.
 
  1. מקום שיפוט
מקום השיפוט לכל סכסוך הקשור בהזמנה שבוצעה מהחברה הוא בבית משפט המוסמך בתל אביב, אלא אם כן בחרה החברה במקום שיפוט אחר.






היום, יום ב 2.9.24 החנות פתוחה כרגיל

קנה עכשיו: 055-8998207
קובי מחכה לך לשיחה

אפשר גם להשאיר פרטים ואנחנו נחייג אליכם תוך עד 3 שעות

דילוג לתוכן