מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים
להלן תפורט מדיניות המשלוחים לעסקאות לרכישת טובין שבוצעו מול חברת ר.ר. רהיט לכל בע“מ (“החברה“). מדיניות זו כפופה לתקנון החברה המפורטת בכתובת [https://mizranim-deal.co.il/] (“התקנון“). בכל סתירה בין ההוראות שלהלן לבין הוראות התקנון, תגברנה הוראות התקנון.
במידה והסתבר לאחר ביצוע ההזמנה כי מוצר שהוזמן לא נמצא במלאי, החברה תעדכן את הלקוח בטלפון ותציע לו מוצר חלופי או זיכוי, בהתאם לבחירתו של הלקוח. עלות ההובלה ו/או הרכבת המוצרים, תשולם במועד ביצוע ההזמנה.
אספקת המוצרים ו/או הרכבתם תתבצע עד 45 ימים ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
“יום עסקים” – ימים ראשון עד חמישי. לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחול המועד.
אספקת מוצרים שהתשלום בגינם נעשה באמצעות שיקים תיעשה אך ורק לאחר בדיקה כי השיקים תקינים באמצעות חברת ERN. לעניין זה יובהר כי אספקת מוצרים שהתשלום בגינן נעשו באמצעות שיק מזומן תיעשה לאחר פירעון השיק.
בגין אספקה ליישובים הממוקמים בחבל איילות, תיגבה תוספת תשלום וזאת בנוסף לעלות ההובלה הרגילה של ההזמנה.
אספקת מוצרים באזורים המוגבלים להובלה מכל סיבה שהיא (לרבות מסיבות ביטחוניות), תיעשה למקום סמוך עליו יתואם מראש עם הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. במידת הצורך, יחויב הלקוח בתשלום נוסף על ההובלה בנסיבות מיוחדות כאמור.
במקרה של עיכובים בביצוע ההזמנה אצל החברה ו/או אצל ספקי החברה (“הספקים“) בשל סיבות שאינן בשליטת החברה, לרבות מחסור בחומרי גלם, עיכוב בזמני אספקה הנובעים מעומס בנמלים, שביתה, השבתה, מלחמה, מחסור בלתי צפוי בכוח אדם, אירועי כוח עליון למיניהם וכיו“ב; יוארך זמן האספקה בהתאם, תוך עדכון הלקוח.
יודגש, החברה אינה מבצעת הובלה של מוצרי חיסול, תצוגה או עודפים או מוצרים במבצע אחר כלשהו.
מחירי ההובלה ו/או הרכבת המוצרים, תקפים עד קומה שניה. על כל קומה נוספת (החל מקומה שלישית) (“קומה גבוהה“) יגבה סכום של 50 ₪ נוספים: (i) לכל קומה ו-(ii) לכל פריט, קרי – הובלה של ספה והדום לקומה שלישית תהיה בתוספת 200 ש“ח. התוספת לא תיגבה במקרים בהם קיימת מעלית בכתובת המשלוח וניתן יהיה לשנע את המוצר/ים באמצעותה לקומה הגבוהה. כל הובלה אחרת לקומה גבוהה שתיעשה שלא באמצעות מעלית (למשל, מנוף או חבלים חיצוניים), תשולם על–ידי הלקוח ותהא באחריותו הבלעדית. באחריות הלקוח לבדוק מראש כי ניתן להוביל את המוצר באמצעות המדרגות ו/או המעלית. ככל שלא תבוצע אספקה של המוצר במועד מסוים, בשל צורך במנוף, הלקוח יחויב פעם נוספת בגין ההובלה.
ללקוחות החנות ו/או האתר עומדת האפשרות לבצע באופן עצמאי הובלה ו/או הרכבה של מרבית המוצרים הנמכרים בחנות (בכפוף למגבלות האחריות המפורטות לעניין זה בתקנון).
פינוי רהיטים מבית הלקוח יהיה כרוך בתשלום ויעשה בכפוף להסכמה ותיאום מראש עם המוביל, בכפוף להוראות כל דין.
החברה תהיה רשאית לעכב משלוחים במקרה בו הלקוח אינו עומד בתשלומיו עפ“י תנאי ההזמנה או כל חוזה אחר בין הצדדים, או במקרה בו מתעורר חשש סביר בדבר יכולת הפירעון של הלקוח עד אשר ישולם הסכום במלואו, או עד למתן בטחונות להנחת דעתה של החברה.